Besøg museer på din cykelferie

Cykelferier kan være fantastiske, hvis du har større børn. På cykelferier får du nemlig massere af frisk luft samtidig med, at du besøger mange forskellige byer.

Mange forskellige byer betyder mange forskellige museer

Når du er på cykelferie, cykler du fra by til by. Ofte er du ikke i den samme by mere end nogle få overnatninger. På den måde kan du tilbagelægge store afstande, men du kan også opleve mange byer.

Oplever du mange forskellige byer, betyder det, at du har mulighed for at komme på mange forskellige museer. Dette bør du udnytte. Der er nemlig mange gode museer i de danske byer.

En mere seriøs cykelferie

Hvis du har cyklet i Danmark, kan det være, at du vil prøve en mere seriøs cykelferie. Dette kan du for eksempel gøre i Italien. Læs mere om cykelferie i Italien. I Italien er der nemlig bjerge, som er oplagte til kørsel på cykel.

Du kan vælge at tage afsted sammen med nogle, der vil cykle med dig, men dette er ikke en nødvendighed. Hvis du er den eneste i familien, der har lyst til at cykle, kan du trygt overlade familien til sig selv. Der er nemlig mange ting at opleve i Italien.

Kommentarer lukket til Besøg museer på din cykelferie